Adviseur Beobank Service Center

Adviseur Beobank Service Center BEOBANK NV/SA

Wie zijn wij?

Ontdek hier wie wij zijn.

Functie

Onze missie?

Het dagelijks leven van onze klanten vergemakkelijken met persoonlijke oplossingen. Als bank op mensenmaat hechten we immers veel belang aan een persoonlijke aanpak. Met onze klanten, maar ook met onze medewerkers.

Kom je solliciteren? Breng dan gewoon jezelf mee. Want de open cultuur die we nastreven begint bij onze eigen mensen.

Jobomschrijving

 

Hoe ziet de job eruit?

Kom het professionele team van ons Beobank Service Center (BSC) versterken. Een gemotiveerd en enthousiast team dat elke dag instaat voor een uitstekende dienstverlening aan onze klanten.

In deze functie ontwikkel je je vaardigheden en bereid je je voor op je toekomstige verantwoordelijkheden binnen de bank. #WijZijnMee

Je gaat aan de slag bij een bank op mensenmaat, in een dynamische werkomgeving die initiatief en creativiteit stimuleert.

Je takenpakket:

  • Je beantwoordt telefonisch een brede waaier vragen van klanten over onze verschillende bankproducten
  • Je voert transacties uit op vraag van de klant
  • Je geeft informatie aan de klanten over onze producten en diensten
  • Je zorgt voor de opvolging van de vragen die niet onmiddellijk beantwoord kunnen worden
  • Je creëert/detecteert proactief verkoopsopportuniteiten
  • Je realiseert verkoop op afstand en legt afspraken vast voor het kantorennetwerk
  • Je stelt oplossingen voor om de werking van het Beobank Service Center te optimaliseren
  • Je neemt deel aan projecten om bestaande processen te verbeteren

 

Aanbod

Wat we je aanbieden:

  • Een open bedrijfscultuur en een aangename werksfeer
  • Een job die snel evolueert en waar je veel bijleert
  • Een dynamisch team dat initiatief aanmoedigt
  • Een organisatie die in haar werknemers investeert door middel van kwaliteitsvolle opleidingen en reële carrièremogelijkheden
  • Naast een marktconform loon kan je genieten van een interessant verloningspakket dat wordt aangevuld met extralegale voordelen: maaltijd- en ecocheques, 13de maand (met de mogelijkheid om alternatieve voordelen te kiezen in het kader van ons cafetariaplan, Flex Income Plan), hospitalisatie- en groepsverzekering, wettelijke tussenkomst in de verplaatsingskosten, voordelen op een aantal bank- en verzekeringsproducten,… en nog veel meer!

Kortom: bij Beobank kom je terecht in een open en dynamische bedrijfscultuur met een aangename werksfeer waar vaardigheden minstens even belangrijk zijn als een diploma. We geloven in een menselijke aanpak en willen dat elke Beobanker zich goed voelt op de werkvloer. Bij Beobank maak je deel uit van een cultuur van doeners en geniet je van flexibiliteit: je kan bijleren en doorgroeien.

Benieuwd? Solliciteer vandaag nog! Want bij Beobank word je goed omringd.

Profiel

Je profiel:

  • Je bent gemotiveerd en teamgericht
  • Je bent klantgericht en service minded
  • Je begeleidt en adviseert onze klanten met een grote commerciële flair
  • Je komt vlot over aan de telefoon en beschikt over uitstekende people skills
  • Je bent stressbestendigJe hebt een Bachelor of Master diploma
  • Je bent Nederlandstalig met een basiskennis van het Frans
  • Je bent bereid te werken volgens een flexibel uurrooster en op zaterdagmorgen